Tiistai-ilta kului Tamskin uudella tallilla mattotalkoissa. Viisi rankkaa ja hikistä tuntia siinä meni, mutta nyt on matto asennettu uljaaseen uuteen halliin. Oma motivaatiokin oli kohdillaan, tarkoitus kun oli kisata tokossa samaisessa hallissa lauantaina.

Siis oli. Kyselin vielä illalla kisakirjeen perään ja sain aika yllättävän vastauksen. Ylitoimitsija on _unohtanut rekisteröidä_ ilmoittautumiseni (jonka olen lähettänyt ajoissa ja johon olen saanut vahvistusvastauksenkin) ja näin ollen me emme olekaan mukana kokeessa. Hän on pahoillaan ja myöntää tehneensä virheen, mutta ei kuulemma voi mitään, kun koe on täynnä (sinne on otettu jopa varakoirakin). Tämän hetkisen tiedon mukaan me siis pääsemme kokeeseen, jos joku vielä peruu.

Voiko ihan oikeasti näin tehdä? Eikö tämä ole ihan puhdas oikeusmurha? Minä olen ilmoittanut ajoissa, saanut vahvistuksen, ilmoitusten vastaanottaja mokaa ja minä jään ulos kokeesta. Ei mene meikäläisen oikeustajuun ihan tältä istumalta kyllä. Taistelutta en luovu. Katson olevani oikeutettu kisapaikkaan ja sen myös aion saada.

Se ottaa vielä aivan erityisesti päähän, että kyseessä on oman seuran järjestämä koe. Pitääkö tässä pistää seura vaihtoon jos kohtelu on tällaista?