Elvis voi tällä hetkellä ihan hyvin. Kipuja ei tunnu olevan ja se liikkuu ihan normaalisti, siis kuten se nyt on viime vuodet muutenkin liikkunut. Ja noin muutenkin se on taas ollut oma (lievästi rasittava ;-) ) itsensä. Kortisoni siis tuntuu toimivan.
Nyt voidaan vaan toivoa, että kortisonin vaikutusaika olisi mahdollisimman pitkä, ettei nyt ihan tämän tästä jouduttaisi piikittämään. Mutta Elvis on taistelija, sen se on näyttänyt jo ennenkin, eiköhän se tämänkin taistelun voita. Uskotaan niin.
Kommentit