Torstai-iltana oltiin Inton kanssa Tallilla tokoilemassa. Oli vähän yövuoron tuntua, kun yhdeksältä aloitettiin ja ketään muuta ei ollut paikalla. Edellinenkin ryhmä oli ilmeisesti tokoillut, kenttä oli kivan tyhjä ja isot esteet sopivasti reunoilla. Mahduttiin siis tosi hyvin treenailemaan.
Aloitettiin jäävillä ja olin heti takaisin Kuopiossa. Ei se osannut seistä. Ei siis niin millään. Voimakkaasti autettuna sain Inton jontekin jäämään tolpilleen ja pääsin palkkaamaan. Huh. Ei enempää sitä.
Ohjatun olin rakentanut valmiiksi. Ensin palkkasin merkin pariin kertaan. Sitten Into sai hakea oikean, palkka vauhdista. Taas pari merkkiä ja sitten vasemman hakuun. Lähti kaartamaan keskikapulalle, mutta korjasi itse. Hyvä! Tämänkin palkkasin vauhdista. Erikseen pari luovutusasentoon tuloa vinoista heitoista, ihan hyvin tuli suoraan.
Tunnari ylimatkalta, kapuloita vähän toistakymmentä ja laitoin ne todella tiiviiseen riviin (max. parin sentin välein). Oikein hyvä suoritus Intolta. Palautuksessa suullinen kehu.
Kaukoja seuraavaksi. Ensin ensimmäistä vaihtoa. Ensin seisomaan ja sitten istumaan. Nämä oikein hyvin. Sitten lähempää useampia vaihtoja ja ihan läheltä tekniikkaa namipalkalla. Lopuksi vielä yksi istumaan nousu kisamatkalta ja siitä vapautus takana olevaan putkeen. Asenne oli taas varsin hyvä, tekniikka vähän elää, mutta jotain ideaa siinäkin oli ainakin hetkittäin.
Seuraamisessa ensin käännöksiä, sivuaskelia ja muuta piperrystä. Nämä on vähän hankalia yksin treenattavia, kun en yhtään näe, että mitä Into tekee takaosallaan. Sitten aika paljon juoksua ja siinä käännöksiä ja lopuksi pitkästi taas hidasta käyntiä. Heitin itse pari lelua häiriöksi. Into reagoi heittoihin selvästi, mutta piti kuitenkin kontaktin. Kaikkiaan seuraaminen tuntui ihan hyvältä.
Pari hyppynoutoa. Ensimmäisessä olin aika lähellä estettä ja otin luovutusasentoon asti. Into kokosi itsensä hyvin, eikä törmännyt, vaikka heitto olikin aika pitkä. Sivullesiirtymisessä pyörin pois alta. Sitten vielä pari vauhtipalkalla.
Luoksetulosta tehtiin vain loppuosaa. Naksu ja nami heti kun istui eteen. Into tuli ihan hyvällä vauhdilla ja hyvään paikkaan.
Ja koska olen vähän masokistinen, idari vielä loppuhuipennukseksi uudelleen. Kaksi kertaa niin, että ensin istuminen ja sitten seisominen. Molemmat oikein! Jee! Ohjaajan ahdistus helpotti hitusen.
Olipa taas kivaa. Inton kanssa on tällä hetkellä ihan supermukava tokoilla. Huippua!
Kommentit